Windows System Memory Leak FIX - Magas/Túlzott Lemezhasználat Megoldás! (Runtime Broker FIX / ntoskrnl FIX)

veng_r_kpcb_angle_3.png

 

Windows 8/10 alatt hajlamos rengeteg memóriát felemészteni a Windows indexelési-szolgáltatás, és a Windows Defender!
Erről ugye már korábban írtam a 'Windows Defender Memory Leak FIX!" c. bejegyzésemben.
Valamint az audiodg folymatról is, ami szintén képes szétdrabálni a memóriánkat és a lemezhasználatot ugyanúgy(ezutóbbira is írtam megoldást).

De itt van még egy probléma, ez pedig a Runtime Broker. A Runtime Broker általában vagy a memóriát vagy a lemezt nyúzza meg nagyon, sokszor feleslegesen. Reddit felhasználók legtöbben az értesítési területen felbukkanó felesleges értesítésekre mutattak rá, hogy amikor azok megjelennek akkor szökik fel főként,-hatalmas mértékben a memória és vagy a lemez használata a System(ntoskrnl.exe) folyamatnak.

-Ennek elkerülése érdekében töltsétek le az alábbi BAT fájlt: http://www.mediafire.com/file/ggd116gq6vvtoca/STOP+HIGH+SYSTEM+MEMORY+USAGE.bat

-Bele van ágyazva 2 regisztrációs bejegyzés, ami 2 szinten kapcsolja ki a Runtime Broker-t.

-Hogy ezt ne kelljen minden Windows indításkor lefuttatni(MERT LE KELL FUTTATNI!), másoljátok az alábbi mappába:
C:(Windows telepítési partíció)\Users(Magyarul felhasználók)\(felhasználói-neved)\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
-Ez egy rejtett mappa, tehát előtte mindenképpen kapcsoljátok be a 'rejtett mappák és fájlok" megjelenítését!

Kész is volna, innentől minden Windows indításkor fel fog bukkanni 1-2 másodpercre egy DOS ablak(parancssor), ami elvégzi a Runtime Broker kikapcsolását 2 szinten, majd bezárul automatikusan. Ezt csak azért írom le, hogy ne ilyedjetek ha egy fekete vagy kék ablak jelenik meg indításkor.




Ha érdekel, íme az eredeti regisztrációs fájl tartalma(amiből ugye a BAT lett konvertálva):

 

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SysMain]
"DelayedAutoStart"=dword:00000001
"Start"=dword:00000004

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\TimeBroker]
"Start"=dword:00000004