ManGoRise - Ezt idd meg!

mangorise_logo_web.png

 

Kezdeném azzal, hogy kevés olyan magyar együttes/énekes van amit/akit szeretek és tisztelek, de valami elképesztően üde színfolt köztük az egyik talán leginkább említésre méltó együttes, a ManGoRise!

A teljes cikk megtekintéséhez, KATT -> TOVÁBB



Első számuk(amivel úgy gondolom rengeteg követőre tettek szert) amit még a Ki Mit Tube 1. versenyén tettek közzé(és amivel jelentkeztek), az az 'Ezt Vedd fel!" című daluk.:)

Ez olyannyira hatott rám, hogy szinte első hallás után nem csak beleszerettem, de a dalszöveget is szinte kívülről fújtam egyből..pedig ez nálam ritka!
Hasonlóképpen, mint a 'Nem tetszik a rendszer"



Szóval tisztelem, szeretem és becsülöm őket, és persze imádom is!..:)))

Ugyanakkor fogalmazódtak bennem bizonyos sorok, amivel megpróbálnám most egy kicsit 'gén-módosítani" ezt a dalt, persze(amennyire lehet) a jó-ízlés határain belül próbáltam tenni mindezt vicces formátumban, és persze hogy ne sértsek meg senkit se..
Persze ízlések és pofonok, remélem azért a ManGoRise 'srácok és rajongók nem veszik zokon!:)

maxresdefault_006_1.jpg

Vers1:

Mi leszek ha nagy leszek?
Kérdezte százezerszer ugyanaz a kérdést az óvónéni.
Nehéz most a sóhaj, nehéz a kilégzés doktornéni.
Féltés, hogy eltévedek hazafele.
Nyugodj meg hát édesanyám azt hiszem annyira azért nem vagyok részeg.
Színjátszókörben soha részt nem veszek ígérem, ha csak nem az a
célom, hogy két sörrel a kezemben a fogdán énekeljek.
Inkább ittasan húzzon közel magához egy rendőr.
Hiszen minden olyan gyors, néha meg örök-élet mire a bringa eldől.
Mégis zakatol minden percben az öntudatos lételem a vodka.
Nem ment el az eszem csak repít a képzeletem ilyen állapotban.
Mindig is volt jobb ötletem mint a televízió.
Szürreális, mégis úgy érzem én megtaláltam máris.
A készüléknek a nevét.Minek a neve,az hogy rádió.
A márkája meg szimplán annyi, hogy Kázió.
Kifogásnak hihető, ha vázolom mit nem ittam meg,közben mások nem csak hitetlenek,de szondáztatnak engem.
Pedig nem mondok én többet, sem bonyolultabbat annál, minthogy működik ha összefogunk, hisz akkor kevesebb eséllyel esek el hazafele.
Hiszem azt, hogy egyszer majd átélhetem, hogy minden egyes ember meghív egy sörre, hogy német sör mit tőletek kapok az már öl, együtt borítjuk le fenékig majd jön a börtön.
Nekünk meg nem lesz más dolgunk mint élvezni azt, ahogyan vigyáz ránk az asszony míg alszunk majd virraszt.

ref.:
Ezt vedd fel
Szagunk érjen az égig fel, hogy az is érezze aki idefele tévedt el.
Egység munkásszövetség, kv.ajó részegség.Együtt nevetek a cimbikkel.

Vers2:

Xzibit P I M P módjára, "gengszterkedik" pedig a kocsi háttámlába csak PS2-t rak, vagy PS3-t de az mit sem ér mikor a tulaj az XBOX One-al visszaér szaladnak a Sonyhoz egy maréknyi XBOX Live-ért.
Én részeg ember vagyok.
Hiába nem iszok nagyot, de azt tudom ez a kocsma nekem annyi mindent adott, hogy így haza érek egyszer míg bennetek csak a kevert szesz na meg a boroskóla ami nyomott hagyott. Egyszer majd felüdülve visszagondolok erre, mikor a rendőrök hátukra vettek fejek bólogattak szerte.
Várom azt a napot mikor nagy tömegeknek tűnik fel, hogy amit a Kőbányai csinál az sörnek nem mehet el.
Tudni kell veszíteni meg nyerni is a nyerőgépeken hát persze.
Te döntöd el az apróból mennyit emelsz fel.
Nem vagyok híres, sem józan ember.
Mégis tudom mik az értékrendek, minden alkohol árat ismerek Pécsen. Barázdák mentén borotválok tova ezen a pengén.
Nem állíthat meg semmiféle Volán szülte ellenőr, hisz az fülel most csak ide kinek azért dobog a szíve amit Kőműves Kelemen köztudottan a semmiből épített fel.
Szeretet, tisztelet, meg becsület.
Nem forog a szemem vérben, nem vezetek én részegen. Nem hiszem hogy mészárlással közelebb kerülhetünk a Simshez. Szerinted végtelen vagyok, szerintem az IDDQD godmód.

Ezt vedd fel
Szagunk érjen az égig fel, hogy az is érezze aki idefele tévedt el.
Egység munkásszövetség, kv.ajó részegség.Együtt nevetek a cimbikkel.

Címkék: ManGoRise