A Rage-től a Mad Max-ig..

Bár a Rage volt az első grafikailag komolyabb volumenű Posztapokaliptikus játék.

A Rage a szokásos megatextúra-megoldáson felül az ID engine újdonságát, a textúra streamelést használta.

Ez lehetővé tette, hogy magas-felbontású textúrák tömkelegét töltse be, de csak a látóhatárra.

Később még az új Wolfenstein játékok is ezt használták, a magas VGA használaton kívül jól működött a dolog.

A teljes cikk megtekintéséhez, KATT -> TOVÁBB



Rage:

rage_2b_2b-_2b_2b5.jpgrage642015-08-0622-54c0rym.jpgrage642015-08-0523-15p6sxl.jpg

 

Wolfenstein:

yn4b.jpgformatfactorywolfoldblood_x642015-0ms9b.jpgformatfactorywolfoldblood_x642015-svs8w.jpgformatfactorywolfoldblood_x642015-w5siv.jpgformatfactorywolfoldblood_x642015-wzsmx.jpgformatfactorywolfoldblood_x642015-7ibg6.jpgformatfactorywolfoldblood_x642015-7ckqk.jpg

 

 

És most végre itt a Mad Max!

A Shadow of Mordor játékhoz hasonlóan itt is hatalmas teret járhatunk be, hosszas betöltési idők nélkül, gyönyörű textúrákkal és effektekkel karöltve!

Továbbá itt is megvan ugyanaz a 'pózolós kamera" mód, amivel egyedi szétfilterezett pillanatképeket készíthetünk a játékból, hogy aztán villoghassunk vele..

interceptor-800x600-dribbble.gifnuxx-car-anim-800-dribbble.gifplymouth-rock-anim-800-dribbble.giffuryroad-elvis-petrick.gifthe-peacemaker-animation-kam-1280-font-dribbble.gifmadmax-rats-petrick.gif