A Rage-től a Mad Max-ig..
Bár a Rage volt az első grafikailag komolyabb volumenű Posztapokaliptikus játék.
A Rage a szokásos megatextúra-megoldáson felül az ID engine újdonságát, a textúra streamelést használta.
Ez lehetővé tette, hogy magas-felbontású textúrák tömkelegét töltse be, de csak a látóhatárra.
Később még az új Wolfenstein játékok is ezt használták, a magas VGA használaton kívül jól működött a dolog.
A teljes cikk megtekintéséhez, KATT -> TOVÁBB
Rage:
Wolfenstein:
És most végre itt a Mad Max!
A Shadow of Mordor játékhoz hasonlóan itt is hatalmas teret járhatunk be, hosszas betöltési idők nélkül, gyönyörű textúrákkal és effektekkel karöltve!
Továbbá itt is megvan ugyanaz a 'pózolós kamera" mód, amivel egyedi szétfilterezett pillanatképeket készíthetünk a játékból, hogy aztán villoghassunk vele..