Futáros cikk a homar.blog-ról

'Másnap telefon, hogy mikor jöhet a szerelő. Várom délután, mikor megláttam kicsit rosszat sejtettem, mert ismerős volt az úr. Hogy honnan? Másfél évvel ezelőtt ő járt nálam valami kis probléma miatt, amiből neki röpke öt perc alatt sikerült elég nagyot csinálni. Egyszerűen eltávolította az internet csatlakozó kábelt, hogy mi a csodának az, majd megnézegette a könyveimet, jól érezte magát és elment. Attól kezdve nem volt internetem, miért is lett volna, ha megszüntette a csatlakozást? Hát ennek a kalandnak a rémképe idéződött fel előttem, amikor belépett a lakásba. "

'Kiderült ő kérte, hogy hozzám jöhessen - vajon a sors ellen mit vétettem?! - hozott egy új boxot - tehát szó sem volt kábelről - kihúzta a régit, bedugta az újat, és kész! Mondtam szeretném kipróbálni, hiszen már éltem a gyanúval, hogy nem lesz ilyen egyszerű a dolog. Azt már nem, mondta, majd csak pár óra múlva lehet, ismét megnézte a könyveimet, felelevenítette a másfél évvel korábbi "fantasztikus " találkozásunkat és elment, gondosan felírva a nevét és telefonszámát, nyilván ő már tudta, hogy még szükségem lesz rá."

'Majd telefon, jelentkezik egy újabb szerelő, hogy ő elvinné a régi boxot, mondtam vigye csak minél előbb, azt mondja: most. Mondom most éppen dolgozom, de másnap 2-től várom! Csend , gondolkodás, majd megkérdezi: ismerem-e a Sissy sörbárt? Én őrültem meg vajon? - gondoltam. Mert, hogy jó lenne, ha odavinném a boxot! Hát én elismerem, hogy kellemesebb lehet a hideg sör mellett üldögélni, mint dolgozni, szegény robotoló ember! Hát erre már csak csendben letettem a telefont. És most itt tartunk, a box nálam, Lala kitiltva, a másik sörözik a Sissyben, és fizetek továbbra is, hiszen jól keresnek a pedagógusok, hűségidő a levegőben, de már nem is nagyon szeretnék hűséges lenni."