Trans-o-flex cikk a homar.blog-ról

Trans-o-flex... A kollégám már akkor röhögött, amikor kimondtam a nevüket. Ő már tudott valamit.

Történt, hogy április 27-én üzenetet kaptam a feladótól, miszerint túl méretes csomagomat átadták a trans-o-flexnek, másnap (azaz április 28-án) számíthatok az érkezésére.

Április 28-án csomag helyett kaptam egy értesítést e-mailben, hogy másnap, azaz 29-én 08:00-17:00h között érkezik a csomag. Tulajdonképpen mindegy is.

Április 29-én a trans-o-flex automatikus üzenetben tájékoztatott, hogy a csomagom úton van. Délután fél négykor már nagy volt az izgalom, ezért felhívtam őket, hogy mi újság a szállítással. A következő tájékoztatást kaptam:
- “Sajnos a csomag egy másik szállítmányhoz keveredett.”
- “De hát ez egy több mint 100 kg-os csomag. Hogy keveredhetett bárhová?”
- “Sajnos a csomag egy részét kollégáink Miskolcra vitték.”
- “Miskolcra???”
- “Ne is mondja. De nem kell aggódni. Éjszaka visszahozzák a depóba, és holnap kiszállítjuk önnek.”
- “Whatever.”

Április 30-án a trans-o-flex automatikus üzenetben tájékoztatott, hogy a csomagom úton van (ismét), de persze a biztonság kedvéért felhívtam őket. Kiderült, hogy a csomagom szállításra kész van ugyan a depóban, de sajnos túl méretes, és ezt a kavarodásban elfelejtették. Nagyméretű autójuk jelenleg nincs, csak 48 órán belül tudnak szerezni. Nagyon sajnálják, de az ezúttal már gondosan összekészített csomagomat csak május 4-én tudják kiszállítani.

Ma, május 4-én a trans-o-flex automatikus üzenetben tájékoztatott, hogy a csomagom úton van (már megint).

Fél óra múlva aztán jön a telefon:
- “Sajnos a csomag egy részét kollégáink Miskolcra vitték.” Megint.

No comment.