Lapzárta

Úgy tűnik az éppen aktuális/velős tartalmak a legkeresettebbek a blogon.

Büszke vagyok arra amit eddig elértünk közösen, noha a napi lapletöltés még mindig nem éri el azt a számot amit látni szeretnék..
De idővel ez is biztos változni fog!

Egy időre sablont kellett változtatnom(ennek nem tudom mennyire volt kihatása a látogatottságra), mivel hasonlóan mint az indavideó, a blog.hu is gondokba ütközött és csak így tudtam megoldani a megjelenítési gondokat.
Természetesen próbáltam egy mindenki számára elfogadható sablont választani, however..mindig is az elsődleges az volt, hogy nekem tetszen. Mivel a Blog, nem árucikk.

A tartalom továbbra is vegyes-felvágott lesz(ami éppen bejön ill. eszembe jut).
Lesznek még majd természetesen velős tutorialok is, csak most épp nem érzek rá túl nagy késztetést..és mivel anyagi pluszt nem igazán hoz nekem ez a blog(no nem mintha a pénzért csinálnám) ezért próbálok csak annyi időt és energiát beleölni, ami számomra nem okoz gondot.

Köszönöm a sok látogatónak a töretlen hitet, a sok letöltést és megosztást..és hát, továbbra is jó böngészést! ;)

 

napzarta.png