GTA V - Activation Required FIX

maxresdefault_004_2.jpg

 

Ma egy igen kritikus hibát fedeztem fel a GTA V PC-s verzióban.

Még pedig azt, hogy valamilyen oknál fogva(nem sokkal az indítás után), aktivációért könyörgött!
Teszem hozzá a crackelt-tört változat..

Gyorsan utána is néztem, és két metódust is találtam, ami segíthet!

 

A teljes cikk megtekintéséhez, KATT -> TOVÁBB



-Elsőnek töltsétek le ezt a RAR fájlt: http://shrinkearn.com/fE8
-Majd tömörítsétek ki a játék mappájába.
-Fontos, hogy telepítsétek fel a 'Social Club v1.1.5.8" programot!
-Majd, a 'Fix_Launcher.exe" fájlal indítsd a játékot.

Ha így is aktivációért könyörög, akkor itt a másik módszer ami tuti.
Ez egy spéci BAT fájl(LauncherMGSTPPTimeZones GTAV.bat), amit a reddites kommentek és a korábbi Mad Max BAT fájlokból hegesztettem össze.
Amit csinál, hogy a játék indítása előtt átállítja a dátumot olyanra, ami a játéknak is megfelel(???).
Amint a BAT fájl bezárul, a dátum visszavált az eredetire! Erre azért figyelj oda, nehogy gubanc legyen. :)
-Tehát, a szintén ebből a RAR fájlból kicsomagolt 'LauncherMGSTPPTimeZones GTAV.bat" fájlra lesz szükség.
-Először is, jobb klikk a 'LauncherMGSTPPTimeZones GTAV.bat" fájlra, majd szerkesztés..
-Itt az alábbi részt: D:\Games\FPS\Grand Theft Auto V
Írd át arra, ahol a feltelepített GTA V található! Nekem speciel a 'D:\Games\FPS\Grand Theft Auto V" mappában vannak a fájlok, ezért arra mutat..
A teljes parancs így néz ki: start "D:\Games\FPS\Grand Theft Auto V" Launcher.exe
A végén található Launcher.exe az az exe fájl legyen amivel a játékot ezidáig indítottad!
Nekem 3DM crack van, és abban a Launcher.exe fájlal kell..ezért írtam oda azt.

Ezzel, és csakis ezzel a BAT fájlal indítsad mindig(amennyiben az első metódus/Fix_Launcher.exe nem működik)!
Amíg fut a játék, addig a BAT fájl is(bár elvileg 120 másodperc után automatikusan bezárul), ettől függetlenül a játék megy tovább zavartalan.

Természetesen ha bármi gond vagy hiba volna azt jelezzétek, hátha tudom javítani. :)
UI.: BAT fájl konverterrel ne csinálhatok belőle EXE fájlt, mert úgy nem működik!

 

UPDATE 1!

Sajnos nem teszteltem elég hosszan a 'LauncherMGSTPPTimeZones GTAV.bat" megoldást, így hibába ütköztem.

Ez pedig nem más, minthogy 120 másodperc után(amikor bezárul a DOS ablak), a játék is vele együtt crashel azaz hibával kilép..

Ennek oka úgy tűnik az, hogy a játék futásának ideje alatt végig más dátumnak kell szerepelnie a Windows naptárban.

Így most módosítottam a BAT fájlt..

Az új BAT fájl hasonlóan működik mint a régi, annyi kivétellel hogy itt nem záródik be 120 másodperc után, hanem tovább fut a háttérben!

Így, amikor már kiléptünk a GTA V játékból, csak nyissuk meg a tálcáról a futó DOS ablakot(amiben ez a szöveg szerepel: Press any key to continue..), majd nyomjunk entert és a program kilép, VALAMINT visszaállítja a vanilla(tehát az alap) dátumot!!

Remélem így már minden korrekt lesz, ha bármi gond volna írjátok meg!

-GTA V BAT UPDATE 1: https://yadi.sk/d/YD8f8hd0kA4VG