Street Fighter V bukta?
Amikor a Street Fighter IV debütált PC-re, ugyan saját Engine alatt futott, de nagyon optimalizálatlan lett..
Ezt követően ugyanígy tett a Street Fighter X Tekken és az Ultra Street Fighter IV.
Egyedül egy INI-fájl beállítással lehetett ezt kiküszöbölni, ami elég snassz ha belegondolunk..
Persze ez már csak hab a tortán a DLC botrány után, miszerint a megvásárolt lemezeken rajta voltak már a DLC-k amiket már csak fel kell oldani(természetesen pénzért)..
És most, hogy beharangozták az ötödik részt, sajnálattal hallom és tudatom, hogy bizony az Unreal Engine 4 alatt készül.
Az Unreal Engine 4 ugyanis szörnyen optimalizálatlan és laggol, az előd 'Unreal Engine 3"-al szemben!
Így hát megint megkapjuk ezt a kis kiváltságot úgy tűnik, így valószínűleg nemhogy 60 de még 40FPS-t sem fogja hozni a játék.
Természetesen elnézhető lenne az Engine váltás abban az esetben, ha a grafika annyit változott volna, hogy érdemes legyen a generáció váltásra ill. hardvert váltsunk.
Ám jelen pillanatban nagyon úgy tűnik, hogy nem csak a Mortal Kombat tizedik részét nem nyomja le..de az elődhöz képest se mutat sok újat..
Sajnos nem igazán használja ki a motor adta lehetőségeket..
Meglátjuk mi lesz, mit hoz..én mindenesetre minimális bizakodással várom ezt a címet.