Lapzárta [2016.07.20]

Ritkán csinálok Lapzárta cikket, ezért most rövidre fogom.

TEHÁT!
-A mai nap folyamán rengeteg link, szöveg, videó és egyéb hiba került javításra a blogon, továbbá némi szemét-kisöprés és optimalizálás is történt! (Ezek főleg a régebbi cikkeknél lesznek hasznosak.)
-Mint a lentebbi ábra is mutatja, ismételten az aktuális dolgok a legkeresettebbek(főleg Magyar-nyelven!).

12.png
-A legtöbb hivatkozó továbbra is a DirtyWindows oldalára mutat(????).
-A legtöbb keresés olyan dolgokra mutat mint 'miért remeg az egér", vagy 'asztali ikonok mentése win 10"

Hazudnék ha azt mondanám, hogy a statisztikákat figyelembe véve járok el a közeljövőben.
-A blogom mindig is szabadkezű volt, mindig is azt írtam amit gondoltam/feljegyeztem, és így lesz ez a jövőben is.
Nem leszünk reklámfelület, klikkvadász-szenzációhajhász sem semmi hasonló.
-Az ok amiért rövidített cikkekre váltottam, hogy nagyjából egységes legyen minden oldalhossz, és hogy az isten szerelmére ne kelljen 2GB memória csak a betekintők betöltéséhez(és ugyanezen ok miatt optimalizáltam tovább).

Természetesen benne van a pakliban, hogy így jobban működik a cikk és oldal-letöltés counter, és így jobban tudom kalkulálni kinek mi jön be inkább(hogy ne legyenek halott cikkek).

 

Továbbra is köszönöm a napi szép-számú látogatást/kattintást!

Ezekkel a sorokkal búcsúzom, hétvégén felkerülhet pár új dolog.:)